tisdag 13 januari 2009

Sex blivande köksmästare

Äntligen!

Efter 1 månads träda och minimalt socialt umgänge så fick vi äntligen vår dos - en mycket trevlig och rejäl sådan! Christine, Evelina och jag från nätforumet "februaritvillingar" fick äntligen till en träff hemma hos oss och det var intensiva och roliga 3,5 timmar.
Förberedelserna bestod mycket i att barnsäkra det mesta på nedervåningen (för längre och knatande 1-åringar) och plocka bort Adams ögonstenar från lekrummet. Därefter var det bara för barnen att kasta sig loss in the playcorner. Vad händer? Jag lovar att 3 timmar spenderades i Måns och Samuels enda tillåtna köksskåp, det som innehåller div plastattiraljer! Totalt härligt inferno på golvet. Så ni som har svårt med 1-årspresenter, ett matlådekitt från IKEA för 49 kronor duger gott.

Tack tjejer för en härlig stund!














Thea, Milo, Bastian, Måns, Samuel och Charlie















Charlie och Milo














Samuel och Bastian







































3 kommentarer:

Evelina sa...

Vilken kameraprinsessa du är!
Du lyckades få jättefina bilder där de faktiskt uppmärksammade kameran, grymt jobbat Karin!
Tack igen för en supertrevlig dag!
Kram Evelina

Mamma Linda sa...

Du har nå´t att hämta hos mig om du vill.
Kram Linda

Mamma Linda sa...

Varsågod. Den är du absolut värd, och det är så kul att läsa det du skriver. Du skriver direkt från hjärtat.
Jag tycker det är jättekul att vi hittat varandra här i cyber. Du är faktiskt den enda som jag tänkt på och skulle vilja träffa nå´n gång.
Ha det bra och sköt om dig och din familj.
Kram Linda