söndag 4 januari 2009

Sagobröllop!

På nyårsafton befann sig Patrik, jag, Måns och Samuel uppe i Duved (väster om Åre) på Lovisas & Mattias bröllop. Lovisa är en av mina närmsta vänner och det var en fantastisk känslosam och vacker dag och kväll. Vigseln ägde rum i en igloo bredvid Tännforsen och det var banne mig magiskt. När deras barn (3 och 5 år) sjöng 2 sånger och alla tillsammans Aldrig ska jag sluta älska dig var inte tårarna långt borta. Vilken upplevelse!

Måns och Samuel lyckades somna innan middagen som tur var och babywatchern hade sedan koll på dem - men utan anmärkning till kl 06. Perfekt! Dessvärre var inte vi piggast i Sverige den tiden kan jag lova, inte heller de övriga gästerna som då precis stängt dansgolvet.

Tack Lovisa o Mattias för upplevelsen! Tack även för en j-a bilresa med våra små ;) - men det var det värt.


































2 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Oj så häftigt med ett vinterbröllop vid Tännforsen! Där har jag bara varit på sommaren. Skönt att det gick bra med pojkarna!

Mamma Linda sa...

Oj, Duved. Därifrån kommer grannfrun. Trevligt med ett brölopp hälsa gärna L och gratulera från mig.
God fortsättning på er.

Kram Linda