onsdag 21 januari 2009

På väg att bli bättre?

Grabbsen fick återfall i måndags och natten mot igår. Har jag köpt specialkost för 550kr i onödan??! Nej, kanske inte. Fritt från åkommor nu i 30 h i alla fall och med något större aptit...skönt. 8 dagars spyor får liksom räcka samt de bedrövliga nätterna jag haft under tiden.

Läkartid imorgon fm här hemma. Skönt, för jag blev riktigt orolig igår. Snälla rara pappa följde med hela vägen ner till Stockholm idag för att direkt sätta sig på bussen hem från cityterminalen. Min hjälte.

Sen får det vara nog på mina diarréinlägg. Absolut. Och jag vill njuta av gosiga barn mina 7 sista föräldralediga dagar EVER. God tidig natt.

2 kommentarer:

Evelina sa...

Skönt att de börjar bli bättre!!
Grattis!
Snäll pappa du har som kommer ner, gulligt!
Kram kram

Mamma Linda sa...

Åhh, jag hoppas verkligen att dina killar blir bättre nu. Usch, det kan inte ha varit lätt för nå´n av er.
Gulliga T som föjde dig hem också, sånt är guld värt :-)

Kram på dig