onsdag 25 februari 2009

Bowling

Snart ska vi på huvudkontoret gå och bowla för en bättre gemenskap! Himlans trevligt eftersom jag alltid gillat den aktiviteten sedan ung. Jag och min dåvarande nära kompis Linda cyklade in till Ludvika, fick några lektioner av bowlingkillarna och jag minns än i dag när Linda lyckades få 155 poäng (vi gick typ i 6:an) och impade stort på ett killgäng bredvid.

155 p var det längesedan jag drog till med! Får se om jag får 110 - det blir nog bra så. Laget heter Skyscrapers och består idag av tappra jag och Lina (övriga 6 lämnade återbud).

Kul med lite omväxling på en sen eftermiddag! Men surt att inte få träffa barnen förrän i morgon bitti...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt break i vardagen!
Hoppas du får det superkul!
Kram

Anonym sa...

Åh, bowling är min favvosport! ;-)

Mitt personliga rekord på en serie är 286! Men så har jag spelat liga bowling sen jag var 15 år också!

Hoppas du får en riktigt trevlig kväll!

Kram Vikkan

Mamma Linda sa...

hahaha, jösses hur kan du komma ihåg det. Jag minns förstås att vi ofta var in och bowla, det var fruktansvärt kul :-D
Hoppas att ni också hade kul och att det gick bra.
Ha det bra
Kramar Linda