lördag 14 februari 2009

Födelsedagsbarnen!




Hurra! Jag fyller 1 år idag! Samuel hurrar :)
Jag är 76 cm lång och väger 9,9 kg. Jag gillar att mysa och


gosa mot någons axel. Tycker om att läsa böcker och betrakta


mina äldre bröder på avstånd.



Jag blir också 1 och firar i alla hjärtans dag kostym! Måns har knäckt


10 kg gränsen just och är lika lång som lillebrorsan. Annars


hänger han på Adam mest och härjar. Älskar att spela på


läppen och att peta på datorn när pappa surfar.




Alla 3 födelsedagsbarn



Värsta presentutdelningen! Mina föräldrar, Patriks föräldrar


och moster Mia kom på besök och helt plötsligt hade vi


13 presenter på golvet att dela på! Mycket trevligt.






Glimt från födelsedagsmorgonen.

4 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Förra året fick du världens bästa födelsedagspresent. Inget kan slå det du fick då! Stort grattis till hela högen!

Mamma Linda sa...

Stort GRATTIS till er alla 3 :-)
BLir så arg på mig själv att jag glömde igår. Har tänkt på det sen mitten av januari, och så glömmer jag :-( får skylla på att jag jobbar.
Ser ut som ni hade en trevlig dag.
Kram Linda

Evelina sa...

STORT GRATTIS! Till er alla tre!!
Kram Evelina

Anonym sa...

Grattis än en gång...Jag skrev till mobilen men vet inte om du bytt nr?...Hoppas ni hade en underbar dag Kramar Gubbo Tezzan