torsdag 5 februari 2009

Hårknas

I höstas orkade inte jag masa iväg till min ordinarie frisör, utan tog enklaste tänkbara - frissan på bottenvåningen i gamla huset. Det visade sig bli både billigare och smidigare (och en liten utmaning med 2 8-månaders ålar på golvet) så igår pilade jag dit igen, fick träffa 2 gamla härliga grannar som jag hängde med som bonus och blev samtidigt blond igen och kan återigen dra handen genom hela håret. Som bonus skjutsade frissan hem mig till dörren eftersom hon bor 500 m härifrån huset! Lyxlir.

Har tyvärr ingen bild på resultatet, men dessa tog förra veckan. Är det inte helt sjukt konstigt och fult?
Innan juli 2006 - inte en antydning till volym i håret och spikrakt hår
2007 - några vågor syns i bakhåret
Efter 14/2 2008 - Tokkrull bak! Tokplatt fram. Se bilder där jag är helt oiordninggjord...





3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan det vara hormoner som påverkar måntro? Knasigt var ordet iaf! *ler*

kram Vikkan

Evelina sa...

Har du varit i min kamera??!

Karin sa...

Ja men just ja! Du hade ju också lite krull där bak! Soulmate :)