lördag 14 mars 2009

ÄNTLIGEN!

Äntligen 1: Måns har dragit till med att knata 6 steg! Fredag den 13:e blev en lyckodag istället för ngt annat. Samuel kastar sig handlöst som värsta fotbollsfilmaren så fort vi släpper, men snart kommer han...

Äntligen 2: Ikväll ska Patrik o jag på Melodifestival på Globen! 16.30 sitter vi i toppen av gamla Skatteskrapan och mumsar bjud-mat. Sen går bjudbussen till Globen och ger oss 2 vipbiljetter till bjudfestivalen - det är ju perfekt! Jag älskar P.s jobb :-) Han får gärna fortsätta att satsa miljoner på Chiquitareklam så att jag får lite glamour emellanåt. Hoppas rätt låt vinner - dvs Alcazar!

Äntligen 3; Jag hann hitta kläder till kvällen. Drog med mig smakrådet Adam som mutades med en buss på leksaksbutiken innan jag intog provhytten i centrumet. Det blev en riktigt bra win-win situation och vi båda var larvigt lyckliga över prasslandet från kassarna.

Glädjebesked: Trebarnsmorsan gör karriär! Befodrad i torsdags och kommer ha världens roligaste tjänst fr o m 1 juli! Hurra! Igår frossade & firade vi i Amaronevin. Mums!

Snart hämta barnvaktsmoster. Tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni hade en toppenkväll igår. Gillar du inte opera? Haha. Och lillkillarna har börjat knata - för jag antar att båda kommer springa nu inom kort.. Vad läser jag om ytterligare befodran?? Vi måste höras så jag får veta mer. Grattis o kram