lördag 13 mars 2010

Mellokväll

Just nu rullar ett pottpuri av Schlagerlåtar från Sverige/Norge - kul :-) I år är jag inte på plats i Globen utan sambon fick istället prioritera en kollega för att mingla med viktiga reklampersoner! Känns faktiskt helt okej eftersom jag ville vara hemma med barnen. Slår vad om att Salem med en utstickande låt drar hem rubbet, liksom förra årets Le Voix.
Idag har jag varit supertrött efter en intensiv jobbvecka och intensiva barn. Patrik borta två dygn dessutom innebar komprimerad jobbtid och kvällsarbete istället. Dessutom har barnen varit på tårna idag kan man säga. Tror de har avverkat ca 4 km i vårt hus idag och bara jagat varandra trots få timmar inomhus! Så kul de har med varandra. Ja, jag vet. Ätit upp kommentaren många gånger om! Var 20.e meter händer ngt. Adam fäller Måns, de krockar, springer in i hyllan, tjuter av glädje, klappar händerna, ber pappa jaga. Turbo!

Idag har S, A och jag varit och badat i för oss nytt badhus. Mysigt att bara åka med två och vilken barnlek ;-). Sam var helt sjövild trots ovana med badhus. Perfekt!

What? Anna vann! Jag kan inte fokusera - hej!

Inga kommentarer: