fredag 19 december 2008

Det kom ett paket ifrån norr

Hos oss är det ganska mycket ljud, liv och rörelse-nästan hela tiden. Därför är jag hyffsat allergisk mot ljudliga presenter till barnen. Någon som tvärtemot älskar dessa prylar är min svärmor som gärna överröser (hittills Adam) dessa saker. Vad gillar barnen??! Ja, gissa.

Denna galning på filmen kom i ett paket härom dagen. Jag måste dock erkänna. Jag är tacksam för denna barnvaktshjälp eftersom Måns och Samuel har varit extremt klängiga när de varit krassliga i kombination med "separationsångestfasen". Nu kan jag iaf springa på toa utan att det blir kaos och kalabalik för att de undrar var jag tog vägen (som sitter med öppen dörr).

Vad 17, det är ju snart 20:dag Knut så tomten får hänga med under några veckor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

De såg ut att gilla den där galningen i taket :) Hoppas att ni får en bra jul och att de träffar en tomte som låter lite mindre :) Kram

Lindas trädgårdsblogg sa...

HAHAHAHA, vilken sjuk grej :-D

Mamma Linda sa...

Helt perfekt ;) hahaha

Kram Linda

Anonym sa...

Svägerskan har en likadan! Personligen tycker jag den är festlig och är på jakt efter en egen!!! Den kommer ju bara sitta uppe under en begränsad tid under året.. :)
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam! Jonkis