torsdag 11 december 2008

december flyger...

Ja, december flyger fram som vanligt - och jag på väg i säng. Först bara lite korta news om Carlsson-Andersen

- Måns fick en ordentlig flygtur när jag ramlade i trappan i måndags. Panik. Barnakut. Inte en bula och han är piggare än ngnsin. Inte mamma kan jag säga.

- Julbord med jobbet igår. Skoj! Hann inte fixa håret. Men vad bra det gick med lite snöblandat i barret så var krullet fixat och klart. Perfekt att bli lockig efter 30 och av 3 små ljuvliga krabater. Men på julbord ska barn inte vara vilket inte alla hade hajjat..

- Julshopp idag. Parkerade vid köpcentret 30 min hemifrån. Packade ur. Plånboken hemma. Morr morr morr. Höll på att börja lipa. Men min underbara vän Anna kom och tog ut pengar till mig :) Evigt tacksam!

- Måns har ikväll fått magsjuka. Blä blä blä. Fasar för en helg där alla hänger över toan. Lusse lelle.

- Måns o Samuel är helt crazy. De hänger i gardiner, i kökslådorna, i tvättmaskinen, käkar plugg o skruv, knatar efter möbler, osv osv

2 kommentarer:

Mamma Linda sa...

Haha, låter verkligen som en mamma i vardagen :-D
Otäckt med Måns. Det där med trappor har jag fasat för många gånger. Peppar peppar har det inte hänt nå´t än.
Kram på er
Linda

JennyS sa...

Ett kort tack för ditt fina kort - jag kommer jättegärna ut och tittar till er i skogarna. Ska bara vänta till bilen får lämna verkstaden först, jag blir mer rörlig då... :-)

Kramar till er!