söndag 27 maj 2012

Sommarhelg!

Vilken varm och skön helg! Över 20 grader, i fredags ca 26 och det är ju helt galet! 9 dagars värme är över imorgon, men oj vad vi njutit. Helgens höjdpunkt för barnen var nog besök på Trollbäckens tivoli och karusellrace! Bara att konstatera att 4-åringar pallar mer än jag redan nu. Fick avbryta "kaffekopparna" med M och S bredvid mig för att jag höll på att spy! Haha. Kan säga att blått sockervadd är godiset från hell.

Dagens duktigaste: Samuel som cyklat 5 km med mig bakom för att träna på trafikerad landsväg. Gick superbra!
Dagens klant: Måns som lekt med bilnyckeln och slarvat bort den ute.
Dagens lyckligaste: Måns som hittade den 7 timmar senare.
Dagens grinolle: Adam som vägrar erkänna sig trött och hungrig.
Dagens otur: Adam som ramlade i nässeldungen.
Dagens bränna: Min rygg dit solfaktorn inte räckte. Ett snyggt asymetriskt område.
Dagens maskrosmarodör: Patrik. Oslagbar och onaturligt petig!

Inga kommentarer: