tisdag 25 november 2008

Möhippa


Hjälp vad längesedan jag varit inne på bloggen och skrivit. Anledningen stavas möhippa för en av mina närmsta väninnor, Lovisa, som gifter sig på nyårsafton. Det har varit en hel del planering senaste veckorna på all min lediga tid. Men jag tror det blev bra! Möhippan ägde rum i centrala Göteborg hela lördagen och därför fick jag min andra barnfria tjejhelg inom kort tid - det smakar mer!


Höjdpunkten på dagen var hos fotografen där Lovisa blev sminkad och stylad i håret och därefter togs ca 2000 kort i 5 olika utstyrslar! Hon fick uppdragen "less fotbollsfru", "naughty teacher", "sexbomb" och "vacker". Gissa vilken gren hon klarade bäst? Ja, just det. Sexbomb! Lite lack, läder och piska sen var saken biff! De bilderna vågar jag inte visa här, utan det får bli en städad förmiddagsbild.

Inga kommentarer: